Maturity Quickscan: Hoe data driven ben jij?

data-driven-marketing.png

Veel organisaties zijn de afgelopen jaren druk bezig geweest om hun marketing processen steeds meer data driven te maken. Toch worden er bij bijna de helft van de Nederlandse organisaties nog steeds beslissingen genomen op basis van onderbuikgevoel en dat terwijl data ons hele mooie dingen kan brengen wanneer het goed gebruikt wordt. In al het AVG geweld vergeten we dat wel eens..

 Vanzelfsprekend dient een data driven organisatie de data en tooling op orde te hebben. Echter de juiste mensen en organisatiestructuur en –cultuur zijn misschien nog wel belangrijker voor een succesvolle implementatie van fact-based marketing.  Als segmentatiedata specialist heeft Whooz al veel bedrijven mogen helpen op hun reis. Op basis van die ervaring hebben we in kaart gebracht wat er allemaal nodig is om data driven marketing volledig te laten renderen.

Naast een uitgebreide versie van onze Maturity Scan hebben we ook een Maturity Quickscan ontwikkeld om jouw huidige positie op de route naar volledig data driven werken in maximaal 5 minuten te bepalen. Ben jij al een Data Driven MarketKING?

Doe hier de Quickscan en ontdek in 5 minuten waar jij staat!
Doe de Maturity Quickscan


Liever een uitgebreide scan? Onze consultants helpen je daar graag bij.
Neem hiervoor gerust contact met ons op!

Meer artikelen