We zijn er bijna...maar nog niet helemaal!

Whize 14 feb
Elke dag worden wij geconfronteerd met 14 februari 2019, naast natuurlijk Valentijnsdag, ook de dag van de lancering van onze nieuwe Whize segmentatie. Onder elke e-mail die wij versturen staat een countdown teller, dus zien we constant hoe lang we nog hebben. Dat ontgaat hier niemand.

Het van scratch bouwen van een volledig nieuw product kent echt zijn uitdagingen en wij zijn hier al zo’n 18 maanden mee bezig. De data is gereed maar aan de marketingmaterialen wordt nog hard gewerkt. Het mooie van het bekend maken van de datum van introductie is dat je als team ook een absolute deadline hebt, waar je naar toe kan werken en die je niet kan overschrijden.

Op Valentijnsdag is Whize niet alleen helemaal gereed, maar trekken wij voor onze klanten er ook het doek vanaf tijdens ons launch event in Den Haag. Tot onze verbazing was deze launch al binnen 1 week helemaal volgeboekt en hebben wij een tweede event, het introductie event, gecreëerd. Ook dit event is nu volledig volgeboekt. Na deze twee dagen zullen zo’n kleine 200 klanten, prospects en partners kennis hebben kunnen nemen van onze nieuwe diensten en daar zijn wij nu al trots op.

Het is altijd een beetje een race naar de finish maar wij gaan het zeker halen. Dan zullen wij met een heel tevreden gevoel terugkijken op de laatste 18 maanden van de ontwikkeling en bouw van onze nieuwe dienstverlening.  Wij zijn klaar om dit ook de komende jaren met dezelfde energie, kennis en kunde te blijven doen. Vanuit mijn kant alvast mijn grote dank aan ons hele team voor wat wij gecreëerd hebben.  Het was voor sommigen van ons een beetje van ‘ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan’ en het is ook echt gebleken dat wij het niet alleen kunnen, maar dat het ook veel beter is dan dat het ooit geweest is.



Meer artikelen