Whize Shopping - de segmentatie voor retailers

whize-shopping

Whooz lanceert een nieuwe segmentatie die speciaal ontwikkeld is voor de (non-food)retailmarkt. Door onze data specifiek voor deze markt te clusteren zijn er zeven Shopping Segmenten gecreëerd.

De Whize Shopping Segmenten helpen je om jouw (potentiële) klanten beter in kaart te brengen en inzicht te geven op het gebied van:

  • Samenstelling, leeftijd en inkomen van het huishouden
  • Retail besteding per jaar
  • Hoe je klant zich oriënteert op aankopen 
  • Beweegreden om een aankoop te doen
  • Via welk kanaal deze aankopen doet: voornamelijk online, offline of een combinatie hiervan?

Zomaar een aantal invalshoeken waarlangs Whooz de nieuwe segmenten heeft gebouwd en uiteindelijk tot 7 Shopping Segmenten is gekomen. 

Meer weten? Schrijf je in voor de webinar op donderdag 28 mei 10:00 uur! In 25 minuten praten we je bij over alle ins&outs.

Schrijf je in voor de webinar

Heb je vragen?
Neem gerust contact met ons op.

 

Meer artikelen