The Data Agency versterkt met de overname van Whooz haar positie in de markt van klantinzicht

The Data Agency versterkt met de overname van Whooz haar positie in de markt van klantinzicht

The Data Agency kondigt de overname aan van Whooz, een gerenommeerd bedrijf gespecialiseerd in klantinzicht. Whooz wordt daarmee toegevoegd  aan The Data Agency groep. 

Deze strategische overname versterkt de positie van The Data Agency in de markt klantinzicht. De organisatie is daardoor beter in staat om haar groeiambities in Nederland, België en Duitsland waar te maken.

Frank de Beun, CEO bij The Data Agency zegt: "We zijn ontzettend blij onze nieuwe collega's van Whooz welkom te heten bij The Data Agency. Met de expertise van Whooz kunnen we onze klanten nog beter van dienst zijn en onze positie in de markt versterken. De komende maanden zullen we gebruiken om Whooz als organisatie goed te laten landen in onze groep."

Arjan van den Akker, Managing Director van Whooz, geeft aan dat deze overname een perfecte match is: "In onze zoektocht naar een strategische partner voor de toekomst kwam The Data Agency als de meest geschikte partij naar voren. Onze dienstverlening sluit naadloos aan bij de activiteiten van The Data Agency. Ik draag met vol vertrouwen het stokje over aan het huidige management bij Whooz en The Data Agency en kijk ernaar uit om het groeipad van de organisatie op afstand te volgen." 


Over The Data Agency: 
The Data Agency helpt organisaties bij de transformatie naar een data driven organisatie door de ontwikkeling en uitvoering van een datastrategie. The Data Agency bestaat uit ervaren specialisten die het speelveld en de kracht van data kennen. Bovendien werkt The Data Agency op verschillende niveaus samen met gerenommeerde partners. The Data Agency groep wordt gevormd door de merken: EDM, GeoMarktprofiel, Invenna, Human Inference, Campaigns Unlimited en Global Group. 


Over Whooz: 
Als segmentatiespecialist geeft Whooz  inzicht in de kenmerken, interesses en gedragingen van alle ruim 8 miljoen huishoudens in Nederland. Door klantdata en -kennis van organisaties met de Whooz data te combineren, legt Whooz verbanden en krijgen doelgroepen een gezicht en een profiel. Hiermee levert de inzet van de Whooz data maximaal rendement uit klanten en prospects.

Meer artikelen
-----