![]() |
Wat als...?Wat als... Je precies zou kunnen weten welk next best offer je zou moeten doen aan een klant? |
Ja natuurlijk! Je kunt uiteraard na mijn eerste bestelling op basis van je eigen data niet weten wie ik ben. Tenzij je mij een spervuur aan vragen gaat stellen, maar de kans dat ik die beantwoord is nihil. Maar wat als..je de Whize segmenten gebruikt? Dan kun je op basis van mijn adres weten wie ik ben, in dit geval de opa, maar het kan ook de vader of moeder zelf zijn of een vriend(in) die een cadeautje heeft besteld. Dan kun je je volgende aanbieding mooi afstemmen op wie het werkelijk is. De Whize data is perfect geschikt als referentie database om in de aanvangfase, waarin je zelf nog weinig van je klant weet, te gebruiken.
Enne..wat als... je dit nu ook kunt toepassen met de juiste tone-of-voice en communicatiestijl?
Ik wil je uitnodigen om actief deel te nemen aan mijn Wat Als...? serie de komende maanden en mij natuurlijk ook gerust terug te mailen wat je ervan vindt.
Jan Louwris