Whooz into festivals?

Klanten vinden
Wie zijn mijn beste klanten en waar vind ik er meer van? Wanneer je weet wie je doelgroep is, kun je je marketinginspanningen, -strategie en budget daarop inrichten. Zet de Whize data en segmentatie oplossingen in voor een doelgroepgerichte aanpak die onder andere resulteert in een stijging van je omzet, verlaging van je kosten en reductie van waste.

Klanten binden
Verhoog je klantwaarde door je klanten te binden, boeien, activeren en behouden. Met de juiste inzichten kun je inspelen op de behoeften van je klanten. Verplaats je in je klanten met behulp van persona’s en creëer de ultieme customer journey. Bepaal de beste locaties en kanalen om ze te bereiken en stuur ze de juiste boodschap op het juiste moment.

Locatie optimalisatie
Het analyseren van de verzorgingsgebieden, de (interne) concurrentie, het marktpotentieel en de aanwezigheid van je doelgroep levert belangrijke inzichten op. Ze helpen je om de juiste keuzes te maken voor je (lokale) marketingstrategie, je vestigingsbeleid en het optimaliseren van je aanbod. Of het nu om het openen of sluiten van winkels, je assortiment of vasgoedontwikkeling gaat.