Optimaal resultaat uit ieder contactmoment
Data driven communicatie
Je weet wie je doelgroep is en waar je ze kunt vinden. Maar welke boodschap geef je aan welke consument om relevant te blijven en ze aan je te blijven binden?
In een wereld met miljoenen consumenten, waar meerdere aanbieders op meerdere contactmomenten diezelfde consumenten aanbiedingen doen, is het moeilijk om je omzet te verhogen en je conversie te maximaliseren binnen je marketingbudget en –strategie. Door je communicatie op de juiste wijze in te richten, kun je de juiste consument op het juiste moment de juiste boodschap brengen.
Consumenten stellen steeds hogere eisen en relevantie, snelheid en toegankelijkheid worden steeds belangrijker. Organisaties die over onvoldoende data beschikken om een zo compleet mogelijk klantbeeld te vormen, lopen het risico de verkeerde content aan de verkeerde consument aan te bieden. Met behulp van de Whooz data en inzichten kun je klantgesegmenteerd communiceren. Zo haal je optimaal resultaat uit ieder contactmoment.
Persona's
Wat zijn persona's, hoe maak je ze en hoe kun je ze toepassen voor maximaal rendement en verhoogde conversie?
Download hier de white paper »
Contact
Direct sparren met één van onze experts?