Optimaal resultaat uit ieder contactmoment
Data driven communicatie
Je weet wie je doelgroep is en waar je ze kunt vinden. Maar welke boodschap geef je aan welke consument om relevant te blijven en ze aan je te blijven binden?
In een wereld met miljoenen consumenten, waar meerdere aanbieders op meerdere contactmomenten diezelfde consumenten aanbiedingen doen, is het moeilijk om je omzet te verhogen en je conversie te maximaliseren binnen je marketingbudget en –strategie. Door je communicatie op de juiste wijze in te richten, kun je de juiste consument op het juiste moment de juiste boodschap brengen.
Consumenten stellen steeds hogere eisen en relevantie, snelheid en toegankelijkheid worden steeds belangrijker. Organisaties die over onvoldoende data beschikken om een zo compleet mogelijk klantbeeld te vormen, lopen het risico de verkeerde content aan de verkeerde consument aan te bieden. Met behulp van de Whize data en onze Dataset Marketing & Communicatie kun je klantgesegmenteerd communiceren via de juiste kanalen en zelfs met de gewenste communicatiestijl en tone of voice. Zo haal je optimaal resultaat uit ieder contactmoment.
Meer weten of direct sparren met één van onze experts?

Of download de brochure hier
Marketingcommunicatie
Inzicht in (aankoop)motivaties en beslisstijlen tijdens de oriëntatie- en aankoopfase van jouw klant met de Dataset Marketing & Communicatie. Hoe overtuig je jouw klant en via welk kanaal?
Communicatiestijlen
Hoe spreek jij je klant aan? En welke tone of voice gebruik je? Wij maken het je makkelijker met deze 4 handige communicatiestijlen!