Toepassingen

Wat jij kunt doen met onze segmentatiedata

Inzicht creƫren en inzetten voor consumenteninteractie

Onze landelijk dekkende data biedt inzichten van klantgedrag tot marktpotentie. Ze helpen bij het vinden van kansrijke klanten, het binden en behouden van je klanten (churn risk) en het bepalen van de beste locaties. In een wereld die versneld verandert, geloven we dat continu klantinzicht het kompas is dat de weg wijst naar het beste resultaat.

Onze consumentendata wordt door onze klanten gebruikt voor het behalen van verschillende doelstellingen, waarbij het startpunt altijd het creëren van inzicht is, gevolgd door het daadwerkelijk inzetten van dit inzicht in interacties met consumenten.

[HORIZONTALE LIJN]

Creëren van inzicht

Wanneer je weet wie je doelgroep is, kun je je marketinginspanningen, -strategie en budget daarop inrichten. Creëer inzicht door jouw data te koppelen aan onze rijke Whize consumentendata en -segmentaties. Hiermee ontstaat nieuwe informatie die je kunt gebruiken voor het analyseren van consumentengedrag.


Lees meer over klant- en marktinzicht

target-audience-790x900.svg

[HORIZONTALE LIJN]

channels-790x900-1.svg

Efficiënt en effectief winnen van nieuwe (waardevolle) klanten.

Hierbij kun je denken aan het gericht inzetten van traditionele kanalen als tv-reclame, Direct Mail en huis-aan-huis verspreidingen. Of op het digitale vlak waarbij bijvoorbeeld gericht online advertising campagnes kunnen worden ingezet op de gewenste doelgroep of website bezoekers de juiste content wordt aangeboden.

Lees meer over doelgroepbereik

[HORIZONTALE LIJN]

Uitbouwen en optimaliseren van de waarde van bestaande klanten.

Relevantie en personalisatie zijn de sleutelwoorden van dit moment. Veel van onze klanten gebruiken naast interne data ook Whize data voor het optimaliseren van de communicatie richting bestaande klanten. Om bijvoorbeeld cross- en up-sell campagnes te optimaliseren en klanten met een hoog “churn risico” zo lang mogelijk te behouden.

Lees meer over klantoptimalisatie

customer-insight-790x900.svg

[HORIZONTALE LIJN]

locatie-optimalisatie-790x900.svg

Beantwoorden van locatie gedreven vraagstukken

Veel bedrijven hebben naast digitale interacties, ook fysieke interacties met consumenten in bijvoorbeeld vestigingen, winkels of op evenementlocaties. Door optimaal gebruik te maken van de Whize doelgroepinformatie wordt van iedere locatie de potentie bepaald zodat de beste keuzes kunnen worden gemaakt.

Lees meer over locatie-optimalisatie (dit linkt naar de onderliggende toepassingen pagina)
Het efficiënt en effectief winnen van nieuwe (waardevolle) klanten.

Lees meer over locatie optimalisatie

Wil jij weten hoe jij maximaal rendement behaalt met de Whooz toepassingen?

Laat je gegevens achter en we gaan je helpen!