Slim donateurs werven
Effectief en efficiënt nieuwe donateurs werven doe je met de Goede Doelgroep Data van Whooz!
Meer weten?
Maak direct een afspraak met onze expert Jan Louwris.
Van inzicht naar het daadwerkelijk bereiken van je doelgroep
Op het Goede Doelen Platform van Whooz wordt via klantsegmentaties precies in kaart gebracht wie je doelgroep is. Wanneer je weet wat de eigenschappen, gedrag en drijfveren van jouw donateurs en doelgroep zijn, kun je gericht potentiële donateurs werven en bijvoorbeeld look-a-likes van je huidige donateurs benaderen. Door je te richten op de juiste doelgroep verhoog je de respons en verbeter je de conversie. Zo kun je doelgericht post sturen naar nieuwe potentiële donateurs (‘aan de bewoners van’) of de werving huis-aan-huis richten op de gewenste (nieuwe) doelgroep. Door alleen de relevante adressen te selecteren, kun je je marketingeffectiviteit vele malen doeltreffender maken en kosten verlagen.
Basis bestand residentiële adressen
Whooz stelt het ‘Whooz basis bestand residentiele adressen’ gratis beschikbaar. Je kunt dit bestand gebruiken om de contacten in je database op basis van de combinatie ‘postcode + huisnummer + toevoeging’ direct te converteren naar een eenduidig geschreven adres. Hiermee voorkom je fouten in verzendingen van poststukken waardoor retourstromen worden beperkt. Je kunt het adressenbestand hier gratis downloaden.
Wie gingen je al voor?
Whooz werkt al jaren samen met meerdere goede doelen zoals Stichting Tegen Kanker, Free Press Unlimited, Jantje Beton, Slachtofferhulp en Nierstichting.
Meer weten?
Maak direct een afspraak met onze expert Jan Louwris!
Of vul het formulier hiernaast in.