Who's Whooz?

Een start up van 25 jaar met 125 jaar ervaring die deel uitmaakt van een wereldwijd netwerk

Onbetwist marktleider

Whooz is niet nieuw. We zijn onbetwist marktleider en vinden onze oorsprong in Experian. Door afsplitsing staat er nu een organisatie met hernieuwde focus en grote ambities. Zie ons als een start up van 25 jaar met 125 jaar ervaring, die nog steeds deel uitmaakt van een wereldwijd netwerk.

Van leuk werk komt goed werk

Whooz koestert een informele en nieuwsgierige cultuur waar mensen oprecht blij worden van data. Van leuk werk, komt goed werk, niet waar? Als deze tot nieuwe toepasbare inzichten leidt, worden we al helemaal vrolijk. Dat verveelt nooit en dat merken we elke dag. Let's have fun!

whooz spending what on travel?

Ons team wil je graag leren kennen. Geldt dat andersom ook?

Arjan van den Akker

Arjan van den Akker

Whooz Supporting

Today, tomorrow, together; samen ben je slimmer, sterker, sneller en haal je meer rendement. Arjan is de drijvende kracht achter de Whooz-cultuur.

Ed Kassens

Ed Kassens

Whooz Innovating

Eens een dataholic, altijd een dataholic. Al 20 jaar dompelt Ed zich onder in data en zoekt hij naar nieuwe inzichten en toepassingen.

Erik van der Eijk

Erik van der Eijk

Whooz Supporting

Het kan altijd beter volgens Erik. Daarom geeft hij zijn team de tijd om doelgericht te experimenteren. Zijn motto: 'Either we win, or we learn'.

Estrella Ascención

Estrella Ascención

Whooz Supporting

Nederlandse nuchterheid en Caraïbische passie smelten samen tot Estrella. Deze powervrouw zorgt dat sales en klanten niets tekort komen.

Jan Louwris

Jan Louwris

Whooz Selling

Na 10 jaar is Jan gepokt en gemazeld. Dagelijks orakelt hij zijn ervaring en ideeën bij klanten, gratis en voor niets. Hoe commercieel is dat?

Laura Sanders

Laura Sanders

Whooz Analyzing

Data liegt niet. Maar als je data niet snapt, heb je niets aan de waarheid. Laura snapt data, vertaalt en verhaalt het naar begrijpelijke inzichten.

Marian.jpg

Marian Berenpas

Whooz Analyzing

Hocus Pocus Berenpas. De magie van big data heeft voor haar geen geheimen. Marian tovert met data en maakt het toegankelijk en toepasbaar.

Marianne van Zundert

Marianne van Zundert

Whooz Analyzing

Van leuk werk, komt goed werk. Marianne is het levende bewijs, want ze houdt het al heel lang bij ons uit. En onze klanten met haar. Hoe leuk is dat?

team-olaf-001.jpg

Olaf van Rijn

Whooz Selling

Amsterdamse bluf in de Hofstad. Olaf heeft een antenne voor het signaleren van klantbehoeften en weet overal chocola van te maken.

Paula Borsboom

Paula Borsboom

Whooz Selling

Heb je een afspraak met Paula? Zet je maar schrap. Ze is born digital. en nog een vrouw ook. Dat betekent multitasken in de hoogste versnelling.

Romeo Langestraat

Romeo Langestraat

Whooz Consulting

Stapte als onderzoeker bij de universiteit over naar Whooz. Hier gaat Romeo verder met onderzoeken. De uitkomst is altijd hetzelfde: rendement.

Teus Kieboom

Teus Kieboom

Whooz Selling

Na 35 jaar ervaring heeft deze wandelende data-encyclopedie veel wijsheid in pacht. Behoefte aan een evenwichtige kijk? Teus is je eerste keus.