Rotterdam-Festivals

Rotterdam Festivals

"Door de Whooz doelgroeptypen te hergroeperen naar speciale Cultuurpersona’s bieden wij onze klanten - de culturele instellingen - inzicht in de wensen, behoeften en kenmerken van het Rotterdamse potentiële cultuurpubliek en hun eigen publiek. Zo kunnen ze hun bestaande en potentiële nieuwe klanten optimaal bedienen."

Lees in deze Whize paper hoe Rotterdam Festivals dat doet

 

International-Travel-Group

International Travel Group

"Ik ben elke dag nog blij dat wij de keuze voor de segmentatie van Whooz hebben gemaakt en na die keuze dit pad zijn blijven volgen, anders hadden we de crisis nooit overleefd!"

Harco van Uden
CEO ITG Companies

Lees hier hoe ITG dat doet

Foodbase

Foodbase Wageningen

"Onze branche staat al jaren onder druk. Met behulp van Whooz hebben we 6 Verspersona’s ontwikkeld die ingaan op de vers behoefte van verschillende soorten Nederlanders. Hiermee zijn vers retailers in staat om hun propositie en assortiment aan te passen aan de behoefte van hun klanten en stellen wij hun in staat om de transitie te maken die zo noodzakelijk is in het huidige retail klimaat."

Frank Janssen
Manager Marketing & Communicatie Foodbase 

Lees in deze Whize paper hoe Foodbase dat doet

 

BPD

BPD

“Voor de kredietcrisis kende de woningmarkt weinig zorgen. Alles wat gebouwd werd, werd ook verkocht. Door de crisis werden ontwikkelaars gedwongen om zaken te veranderen. BPD heeft in die periode sterk geïnnoveerd en voorop gelopen in de introductie van klant- en behoefte gedreven woning- en gebiedsontwikkeling. Whooz heeft ons met hun uitgebreide betrouwbare data en specialistische kennis in staat gesteld om in te spelen op de woonwensen van de verschillende doelgroepen en het voorspellen van toekomstige woonbehoeften. Dankzij deze informatie maken we gefundeerde investeringsbeslissingen en ontwikkelen we haalbare en onderscheidende projecten die een duurzame aanvulling vormen op de nationale en regionale woningvoorraad.”

Lees hier de case van BPD

Djoser

Djoser

"In samenwerking met Whooz kunnen wij onze doelgroep beter bereiken en met meer potentiële klanten in contact komen. Een goed aanvulling op onze totale marketing mix met een hoger rendement als gevolg. Ook de analyses na afloop ervaren wij als goed en nuttig, zodat een volgende campagne geoptimaliseerd kan worden."

Hans de Rooij
Marketing Manager Djoser

Veiligheidsregio-Gooi-en-Vechtstreek

Veiligheidsregio Gooi en Vechtstreek

"Met de koppeling van de Whooz segmentatiedata aan onze woningbrandgegevens krijgen de risicogroepen een gezicht en profiel. Door deze inzichten te gebruiken voor een gerichte aanpak per risicogroep is de preventie inzet geoptimaliseerd. De risicogroepen zijn bepaald en de communicatie is doelgroepgericht gemaakt. Zo kan er gericht voorlichting worden gegeven om meer branden te voorkomen en het aantal slachtoffers te verminderen."

Lees hier de case van de Veiligheidsregio

Motivaction

Motivaction

"De samenwerking met Whooz stelt ons in staat om de Mentality segmentatie en andere onderzoeken op een betrouwbare wijze op te schalen naar Nederland, op zeer gedetailleerd niveau. Hierdoor is het voor onze opdrachtgevers eenvoudig om de strategische inzichten die Motivaction helpt ontwikkelen, ook te vertalen naar de meest optimale inrichting van hun operationele processen. Wij hebben de samenwerking met Whooz gekozen omdat we onder de indruk zijn van de kwaliteit van hun consumentinformatie en ervaren de samenwerking als zeer prettig"

Pieter Paul Verheggen
Algemeen Directeur Motivaction

-----