WhoozEVENTS

Whooz Summerschool

Ieder bedrijf wil het: meer klanten. Maar slim klanten werven. Hoe doe je dat eigenlijk? In een wereld die versneld verandert, geloven we dat continu klantinzicht het kompas is dat de weg wijst naar het beste resultaat. Hoe meer je van je doelgroep weet, hoe beter je haar kunt vinden, boeien, activeren en binden. Bedrijven beschikken over steeds meer data, maar hoe kun je al die data gebruiken om op een slimmere manier je doelen te bereiken? Hoe kun je verbanden leggen en conclusies trekken uit deze grote hoeveelheid data? Hoe vertaal je al deze inzichten naar succesvolle en relevante interacties met je klant of prospect?

Hoe werf je slim klanten?

Tijdens deze workshop vertellen onze experts hoe je zowel online als offline klanten werft, ze activeert en ze aan je bindt met behulp van data. Met de juiste data, inzichten en segmentatie kun je bepalen wie je beste klanten zijn, look-a-likes vinden en ze op het juiste moment met de juiste boodschap benaderen. Wanneer je door middel van CRM onboarding je offline data koppelt aan je online data ben je in staat je klanten en prospects via elk kanaal te herkennen en ze een relevante aanbieding te presenteren.
Tijdens de workshop leer je:

  • Hoe je anno 2018 multichannel efficiënt en effectief nieuwe klanten werft
  • Hoe je je doelgroep scherp in beeld krijgt met inzichten
  • Hoe je meer rendement uit je campagnes kunt halen en waste reduceert
  • Hoe je met CRM onboarding je offline conversie kunt relateren aan online campagnes en vice versa
  • Wat je in on- en offline campagnes kunt doen om resultaten te maximaliseren en eventuele irritatie te minimaliseren
  • Dat dit alles ook onder de nieuwe wetgeving (AVG/GPDR) nog kan en mag

Rogier Timofei van digitalAudience en Erik van der Eijk en Ed Kassens van Whooz vertellen je er alles over tijdens deze sessie op ons kantoor in Den Haag.

Ben jij er ook bij?

Schrijf je hier in

Tijdstip
Donderdag 30 augustus 2018
09.00 - 12:00 uur

Locatie

Parkstraat 83
2514 JG Den Haag
Routebeschrijving

Schrijf je hier in