Stop met doelgroepgokken!

gokken met doelgroepen-hsWhooz heeft na een uitgebreid onderzoek onder meer dan 300 marketeers geconstateerd dat er in veel gevallen puur gegokt wordt wie de doelgroep is en met name in het bereiken van die doelgroepen worden de grootste risico’s genomen. Dit leidt tot een ongekende verspilling van marketing inspanningen in zowel tijd, geld als talenten.

Gokken is anno 2020 natuurlijk wel een legale activiteit maar het leidt zelden tot het gewenste resultaat en heeft het een zeer verslavende werking op de persoon in kwestie. Daarnaast is er ook een wettelijke verplichting om de gokkers te informeren en te beschermen tegen deze verliezen.

Uit onderzoek van gokverslavingsorganisaties blijkt dat gokkers zelf de volgende redenen opgeven waarom ze gokken:

ontspanning 64%
snel rijk willen worden 60%
avontuur, kick, spanning 8%
vluchten 49%
crisis in leven 32%
verveling 36%
eenzaamheid 25%
relatieproblemen 40%




 

 


Jan Louwris van Whooz zegt: “Wij snappen al deze redenen natuurlijk, maar er is echt een oplossing; wij vinden dat wij vanuit onze maatschappelijke verantwoording ook echt op moeten staan nu omdat we al jarenlang de oplossing hebben”.

Met behulp van de juiste data en inzichten analyseren we je bestand bekijken we gezamenlijk wie nu je echte doelgroep is en hoe je die kunt bereiken.

Heb je vragen?
Neem gerust contact met ons op.

 

Meer artikelen
-----