Whoozcommunicating

Optimaal resultaat uit ieder contactmoment

Data driven communicatie

Je weet wie je doelgroep is en waar je ze kunt vinden. Maar welke boodschap geef je aan welke consument om relevant te blijven en ze aan je te blijven binden?

In een wereld met miljoenen consumenten, waar meerdere aanbieders op meerdere contactmomenten diezelfde consumenten aanbiedingen doen, is het moeilijk om je omzet te verhogen en je conversie te maximaliseren binnen je marketingbudget en –strategie. Door je communicatie op de juiste wijze in te richten, kun je de juiste consument op het juiste moment de juiste boodschap brengen.

Consumenten stellen steeds hogere eisen en relevantie, snelheid en toegankelijkheid worden steeds belangrijker. Organisaties die over onvoldoende data beschikken om een zo compleet mogelijk klantbeeld te vormen, lopen het risico de verkeerde content aan de verkeerde consument aan te bieden. Met behulp van de Whooz data en inzichten kun je klantgesegmenteerd communiceren. Zo haal je optimaal resultaat uit ieder contactmoment.

Persona's

Wat zijn persona's, hoe maak je ze en hoe kun je ze toepassen voor maximaal rendement en verhoogde conversie?

Download hier de white paper »

Contact

Direct sparren met één van onze experts?

Neem direct contact op

Waarmee kunnen we jou helpen?

Persona ontwikkeling

Een kant en klaar communicatiescript voor ieder contactmoment.

Lees verder

Contactstrategieën

Verhoog klantloyaliteit met een data driven contactstrategie.

Lees verder
Customer lifecycle

Customer lifecycle

De juiste boodschap voor iedere fase.

Lees verder
Dynamic content

Dynamic content

Persoonlijke content op het juiste moment.

Lees verder
Premieoptimalisatie

Premieoptimalisatie

Risico- en premieoptimalisatie. Binnenkort lees je meer hierover.

Meer diensten bekijken?

Bekijk al onze diensten of neem direct contact op.

Bekijk al onze diensten
Heb je een ander vraagstuk dat je voor wilt leggen aan onze experts?
Neem direct contact op